Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, το χρονικό διάστημα 29 Φεβρουαρίου έως 2 Μαρτίου 2016 είναι ότι το 88,1% των καταναλωτών έχουν μειώσει, γενικά την κατανάλωση, τον τελευταίο χρόνο.
Από αυτούς, που δήλωσαν ότι έχουν μειώσει τηνκατανάλωση, 82,1% μείωσε τις αγορές ένδυσης – υπόδησης, το 70,0% τη διασκέδαση, το 63,1% την αγορά τροφίμων, το 43,5% τις διακοπές, το 39,1% τη θέρμανση, το 36,5% τα καλλυντικά, το 35,8% το ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, τηλεπικοινωνίες, το 35% τις μετακινήσεις, το 32,8% τον οικιακό εξοπλισμό, το 30,9% τα είδη προσωπικής υγιεινής το 30,7% τα είδη καθαριότητας σπιτιού, το 23,6% την υγεία, και το 20,3% την εκπαίδευση.
Οι καταναλωτές, σε ποσοστό 48.3% χρησιμοποιούν την τιμή, ως πρώτο κριτήριο, για τις αγορές τροφίμων ενώ το 2015 το ποσοστό ήταν 37,7%. Το κριτήριο της ποιότητας το 2016 μειώθηκε από 32,6% σε 16,4%.
Η σύγκριση με το 2015 είναι η παρακάτω:
Το 2015, 85,1% των καταναλωτών δήλωναν ότι είχαν μειώσει, γενικά, την κατανάλωση. Το 2016, το ποσοστό αυξήθηκε, στο 88,1%.


Tags
# Ελλάδα
# κοινωνία
# Μεσσηνία
# greece
# messinia
# news
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Newer Article
ΧΑΡΑΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Older Article
65.000 ΤΟΝΟΙ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΦΕΤΟΣ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Ρομά «ρήμαξε» καφενείο στο Πήδημα – Στα πράσα και 24χρονος κλέφτης μαναβικών
OMAΔΑ UNWIREDMay 04, 2025Αρχαία Υπαπαντής: Κατάχωση δηλαδή...καταχώνιασμα αποφάσισε το Κ.Α.Σ.για την διέλευση δοού-Τμήμα των αρχαίων της πλατείας θα αναδειχθεί
OMAΔΑ UNWIREDMar 05, 2025Η Καλαμάτα τίμησε με κατάνυξη την Πολιούχο της, Παναγία Υπαπαντή παρουσία 10 Μητροπολιτών
OMAΔΑ UNWIREDFeb 02, 2025
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου