Καθυστέρηση παρουσιάζει η πολυαναμενόμενη προκήρυξη του διαγωνισμού του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, τα οποία εξακολουθούν να διαχειρίζονται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Η διαδικασία έχει ακόμη δρόμο μπροστά της, με βασικό στόχο την προσέλκυση επενδυτών που θα αναλάβουν την αναβάθμιση των –σε πολλές περιπτώσεις– παρωχημένων υποδομών.
Μέχρι τότε, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη ένας «αθόρυβος πόλεμος» για την προσέλκυση διεθνών αεροπορικών εταιρειών, που θεωρείται ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της λειτουργίας πολλών μικρών αεροδρομίων. Σε αυτό το πλαίσιο, μια κίνηση της τελευταίας στιγμής από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Δημήτρη Πτωχό κατάφερε να “κλειδώσει” τη συμφωνία με την EasyJet, αποτρέποντας την αποχώρηση μέρους του πτητικού της έργου από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Η εν λόγω συμφωνία ανέτρεψε τον σχεδιασμό του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, ο οποίος είχε επιχειρήσει να προσελκύσει την EasyJet στον Άραξο. Μάλιστα, είχε προγραμματιστεί –και πανηγυρικά ανακοινωθεί– συνάντηση με τον Chief Commercial Officer της εταιρείας, Paul Bixby, στα γραφεία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Ωστόσο, μετά τις υποχωρήσεις του Δ. Πτωχού προς την EasyJet, η συνάντηση ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή.
Παρά την απώλεια, το αεροδρόμιο του Αράξου εξακολουθεί να καταγράφει τις περισσότερες διεθνείς αφίξεις μεταξύ των 22 υπό αξιοποίηση αεροδρομίων, ενώ επιδίωκε να εξελιχθεί σε διαμετακομιστικό κόμβο τόσο για επιβάτες όσο και για εμπορεύματα (cargo). Πάντως, η πρόσφατη ημερίδα για το μέλλον του αεροδρομίου δεν απέφερε απτά αποτελέσματα – με μοναδική απόφαση τη μετονομασία του σε «Αεροδρόμιο Πατρών».
Η πολυδιαφημισμένη αύξηση του αεροπορικού έργου δεν υλοποιήθηκε, και προς το παρόν το αεροδρόμιο του Αράξου παραμένει ενεργό χάρη στη στήριξη μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της περιοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου