ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΙΚΑ ΓΙΑ ΣΔΙΤ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΙΚΑ ΓΙΑ ΣΔΙΤ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΙΚΑ ΓΙΑ ΣΔΙΤ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ-ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ

Share This
Πρόταση προκειμένου να προχωρήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Καλαμάτα - Ριζόμυλος μέσα από την σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα κατέθεσε σε συνάντηση που είχε στο Υπουργείο Υποδομών με τον γ.γ. Γιώργο Δέδε, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας. Όπως τονίστηκε με τις υπάρχουσες συνθήκες αποτελεί το μόνο τρόπο ώστε να προχωρήσει η υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου, σημειώνοντας ότι μελετητικά είναι απολύτως ώριμο. Σημειώνεται πάντως ότι εφόσον το έργο προχωρήσει με διαδικασία ΣΔΙΤ, τότε θα πρέπει να έχουμε ως δεδομένο ότι θα μπουν και διόδια στο τμήμα αυτό. Ο Δήμαρχος τόνισε τα εξής: «Πεποίθησή μας είναι ότι πρέπει να γίνει αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρημάτων στον υπερθετικό βαθμό, διότι δεν υπάρχουν χρήματα κρατικά για να γίνουν έργα, ιδιαίτερα οδικά. Δηλαδή, τα χρήματα του λεγόμενου «πακέτου Juncker», τα 35 δισ. ευρώ, είναι πολύτιμα, για να προωθηθούν και κάποια έργα στο Νομό μας.
Τα χρήματα αυτά, όμως, προορίζονται μόνο για οικονομική υποστήριξη συμπράξεων, μόνο για έργα ΣΔΙΤ. Επομένως, και αυτή είναι η θέση της Δημοτικής Αρχής, δε γίνεται παρά οι μεγάλοι οδικοί άξονες εντός του Νομού, Καλαμάτα – Ριζόμυλος ας πούμε, να υποστηριχθούν με κανέναν άλλο τρόπο οικονομικά, παρά μόνο μέσα απ’ τη διαδικασία των ΣΔΙΤ. Έτσι πρέπει να το δούμε, ιδιαίτερα για το έργο Καλαμάτα – Ριζόμυλος, το οποίο είναι ώριμο μελετητικά 100%. Σε λίγο θα είναι και ο δρόμος μέχρι Πύλο και Μεθώνη. Πρέπει να χρηματοδοτηθεί από τέτοιο πρόγραμμα και μπορεί να χρηματοδοτηθεί, ως επέκταση του μεγάλου διευρωπαϊκού άξονα, ο οποίος φθάνει μέχρι την Καλαμάτα». Απαντώντας, δε, σε ερώτηση περί πιθανής επιβολής διοδίων, ο Π. Νίκας τόνισε ότι «μπορούμε να συζητήσουμε ότι το Καλαμάτα – Ριζόμυλος είναι μια «ουρά» του διευρωπαϊκού δικτύου που φθάνει στην Καλαμάτα», επισημαίνοντας τη δυνατότητα να ανατεθεί η κατασκευή του σε κάποιον παραχωρησιούχο και να χρηματοδοτείται από διόδια άλλου άξονα. Πρόκειται, δε, για έργο αξίας πάνω από 80 εκατ. ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages