13 βουλευτές φέρνουν στη Βουλή το σχέδιο κατάργησης της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

13 βουλευτές  φέρνουν στη Βουλή το σχέδιο κατάργησης της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα

13 βουλευτές φέρνουν στη Βουλή το σχέδιο κατάργησης της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα

Share This


 Με ερώτηση προς τους υπουργούς Υποδομών & Μεταφορών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας, 13 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ φέρνουν στη Βουλή το σχέδιο κατάργησης της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και της μετατροπής της σε ποδηλατικό δίκτυο.

Οι βουλευτές υποστηρίζουν πως η γραμμή αποτελεί τμήμα της εθνικής και ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής υποδομής και κατηγορούν την κυβέρνηση για αντιφατικές κινήσεις που αντιστρέφουν πλάνα αναβάθμισης της Πελοποννησιακής σιδηροδρομικής σύνδεσης. Τονίζουν ότι ήδη είχαν εγκριθεί μελέτες σκοπιμότητας και εντάξεις σε εθνικά και περιφερειακά σχέδια, ενώ έχουν δαπανηθεί κονδύλια για βελτίωση της επιδομής.

Από την άλλη πλευρά, φαίνεται πως το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς, έχει ήδη προκηρύξει δύο μελέτες για τη μετατροπή των ισότροπων γραμμών Κορίνθου-Μεγάρων και Κορίνθου-Καλαμάτας σε ποδηλατικές υποδομές, με συνολικό κόστος περίπου 4,55 εκατ. ευρώ και χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο.

Οι επικριτές της πρότασης υποστηρίζουν ότι η παράλληλη λειτουργία σιδηροδρόμου και ποδηλατικών διαδρομών είναι γεωτεχνικά προβληματική λόγω γεωμορφολογίας, σήραγγων και στενών διαβάσεων. Παράλληλα, επισημαίνουν ότι η μεταστροφή ακυρώνει δυνατότητα τουριστικής αξιοποίησης της γραμμής και αφαιρεί τη δυνατότητα αντιμετώπισης της Πελοποννήσου ως κομβικού σιδηροδρομικού άξονα.

Οι βουλευτές ζητούν να απαντηθεί αν υπάρχει σταθερό εθνικό σχέδιο για τις σιδηροδρομικές υποδομές, γιατί άλλαξε ξαφνικά η πολιτική επιλογή, πού θα πάνε τα ήδη δαπανηθέντα κονδύλια και ποιες ήταν οι τεχνικές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages