Για σημαντική δικαίωση του Δήμου Πύλου-Νέστορος, της κοινωνικής πολιτικής που σχεδιάστηκε και των οικογενειών που επιλέγουν να ζήσουν και να μεγαλώσουν τα παιδιά τους στον τόπο τους, κάνει λόγο ο Δήμαρχος Παναγιώτης Καρβέλας, μετά την απόφαση της Β΄ Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 152 του Ν. 3463/2006.
Με δήλωσή του, ο κ. Καρβέλας αναφέρεται στην απόφαση με την οποία έγινε δεκτή η προσφυγή του Δήμου Πύλου-Νέστορος και ακυρώθηκε η απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, σχετικά με την οικονομική ενίσχυση για τη γέννηση παιδιών.
Όπως τονίζει, από την πρώτη στιγμή η Δημοτική Αρχή υποστήριξε ότι η συγκεκριμένη ενίσχυση δεν αποτελεί επικοινωνιακή εξαγγελία, αλλά ουσιαστική παρέμβαση απέναντι στο δημογραφικό πρόβλημα που απειλεί την ύπαιθρο, τα χωριά και το μέλλον του τόπου.
Ο Δήμαρχος Πύλου-Νέστορος ασκεί κριτική σε όσους, όπως αναφέρει, έσπευσαν πριν ολοκληρωθούν οι θεσμικές διαδικασίες να προδικάσουν το αποτέλεσμα, να απαξιώσουν την κοινωνική πρωτοβουλία και να παρουσιάσουν τη Δημοτική Αρχή ως ανεύθυνη και παραπλανητική. Σύμφωνα με τον ίδιο, αντί να επιδείξουν θεσμική υπομονή και σεβασμό στις διαδικασίες, επέλεξαν την εύκολη κριτική και την πολιτική εκμετάλλευση.
Στη δήλωσή του αναφέρεται ειδικά στον Γενικό Γραμματέα της ΚΕΔΕ και δημοτικό σύμβουλο Δημήτρη Καφαντάρη, σημειώνοντας ότι τον Απρίλιο του 2026 είχε κάνει λόγο για «θεσμική ήττα» της Δημοτικής Αρχής Καρβέλα και είχε υποστηρίξει ότι «ο δήμαρχος εμφανίστηκε ξαφνικά ως ευεργέτης», καταλήγοντας, σύμφωνα με τη δήλωση, πως επρόκειτο για «μια εξαγγελία νομικά στον αέρα».
Αντίστοιχα, ο κ. Καρβέλας αναφέρεται και στον δημοτικό σύμβουλο Ηλία Κανάκη, ο οποίος, όπως σημειώνει, με δημόσιες τοποθετήσεις του την ίδια περίοδο είχε υποστηρίξει ότι «ο δήμαρχος γυρίζει από κανάλι σε κανάλι, να διαφημίζει με θριαμβευτικό τόνο ότι δήθεν πρωτοπορεί και ότι δίνει επιδόματα», καταλήγοντας ότι «τελικά αποδεικνύεται πως ήταν μια εξαγγελία στον αέρα».
Ο Δήμαρχος Πύλου-Νέστορος υποστηρίζει ότι η απόφαση της Επιτροπής του άρθρου 152 διαψεύδει όσους άσκησαν την παραπάνω κριτική, δικαιώνει τον Δήμο και εκθέτει όσους, όπως αναφέρει, επέλεξαν να επενδύσουν πολιτικά στην ακύρωση μιας κοινωνικής πολιτικής, πριν ολοκληρωθεί ο θεσμικός της έλεγχος.
Παράλληλα, επισημαίνει ότι η απόφαση αποδεικνύει πως ο Δήμος Πύλου-Νέστορος δεν ενήργησε πρόχειρα ούτε εκτός νομιμότητας. Αντίθετα, όπως αναφέρει, διεκδίκησε μέχρι τέλους μια πρωτοποριακή κοινωνική πολιτική, με γνώμονα τον πολίτη, την οικογένεια και την ανάγκη στήριξης της νέας γενιάς.
Ο κ. Καρβέλας τονίζει ότι η Δημοτική Αρχή δεν θα απολογηθεί επειδή αγωνίζεται για περισσότερες παροχές, περισσότερη κοινωνική αλληλεγγύη και περισσότερες ευκαιρίες για τους δημότες της. Προσθέτει ακόμη ότι δεν θα σταματήσει να διεκδικεί επειδή κάποιοι, όπως αναφέρει, βιάζονται να υψώσουν εμπόδια ή να επενδύσουν πολιτικά στην αποτυχία των προσπαθειών του Δήμου.
«Η διαφορά είναι πλέον σαφής. Εμείς επιλέγουμε τον δύσκολο δρόμο της διεκδίκησης και όχι τον εύκολο δρόμο της αδράνειας», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Κλείνοντας τη δήλωσή του, ο Δήμαρχος Πύλου-Νέστορος αναφέρει ότι η Δημοτική Αρχή δεν πανηγυρίζει απέναντι σε κανέναν, αλλά επιβεβαιώνει ότι όταν υπάρχει αγώνας με σοβαρότητα, τεκμηρίωση και επιμονή για το συμφέρον της κοινωνίας, η αλήθεια στο τέλος επικρατεί.
Ο Παναγιώτης Καρβέλας δηλώνει ότι η προσπάθεια συνεχίζεται με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, για έναν Δήμο που δεν περιορίζεται στη διαχείριση των προβλημάτων, αλλά δημιουργεί λύσεις, βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, διεκδικεί και, όπως αναφέρει, τελικά δικαιώνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου