Καλαμάτα: Απομακρύνθηκε μετά από 14 χρόνια για το αλιευτικό «Μεγαλόχαρη» στο λιμάνι
OMAΔΑ UNWIRED
8:45 π.μ.
0
Στην απομάκρυνση του αλιευτικού σκάφους «Μεγαλόχαρη» από το Λιμάνι Καλαμάτας προχωρά το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλ αμάτας, μετά από δημό...
Read More
ILIGR-ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΗΛΕΙΑ
ΔΙΚΤΥΑ